- Výrobok nevyhovuje mojim očakávaniam. Môžem dostať svoje peniaze späť?
Veľmi nás mzrí, že s výrobkom nie ste spokojní. V Naturli’ vždy cheme poskytovať dobrú skúsenosť s kvalitnými výrobkami.
V prípade reklamácie nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adresu info@naturli-foods.cz – uveďte, prosím, názov výrobku, krátky popis sťažnosti, fotografiu výrobku, ak ju máte, a uveďte, v ktorom obchode ste výrobok zakúpili. Na vašu sťažnosť odpovieme co najskôr, a to do 3 - 5 pracovných dní.
- Výrobok je skazený, aj keď ešte neuplynul dátum spotreby. Čo mám robiť?
Veľmi nás mzrí, že s výrobkom nie ste spokojní. V Naturli’ vždy cheme poskytovať dobrú skúsenosť s kvalitnými výrobkami.
V prípade reklamácie nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adresu info@naturli-foods.cz – uveďte, prosím, názov výrobku, krátky popis sťažnosti, fotografiu výrobku, ak ju máte, a uveďte, v ktorom obchode ste výrobok zakúpili. Na vašu sťažnosť odpovieme co najskôr, a to do 3 - 5 pracovných dní.